loading...
دنيای بازی
admin بازدید : 489 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (7)

 

%281%29 دانلود بازی مرد عنکبوتی spiderman 2

توضیحات: همواره بازی هایی که بر اساس فیلم های موجود و بر اساس متن آنها ساخته شود ، طرفداران زیادی پیدا می کند و مورد علاقه خیلی از بازی دوستان واقع می شود . یکی از بازی هایی که بر اساس داستان فیلم ساخته شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است بازی SpiderMan 2 می باشد که اینک میتواید این بازی بسیار زیبا و مهیج را از سایت ارم دانلود ، دریافت نمایید. این بازی که بر اساس فیلم زیبا و پرطرفدار مرد عنکبوتی ساخته شده از شخصیتی به نام مرد عنکبوتی ساخته شده که این شخصیت سوپر قهرمان همواره با حرکات هیجان انگیز و جالب و قهرمانانه خود به مبارزه با دشمنان بر خواسته و با سلاح های تخیلی و جالبی که استفاده می کنند ، سرگرمی فراوانی برای علاقمندان فراهم آورده است. این بازی که محصول جدیدی از شرکت ActiVision می باشد دارای گرافیک بسیار بالا و سبکی متفاوت از بازی های دیگر با هیجان بالا به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.


admin بازدید : 418 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بازی تام رایدر Tomb Raider: Underworld

توضیحات:  بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز Tomb Raider: Underworld که توسط کمپانی Crystal Dynamics در سال ۲۰۰۸ برای PC منتشر شد ، سبک این بازی اکشن/ماجراجویی است و در تمام سری بازی های مهاجم مقبره شاهد یک بازی بسیار هیجان انگیز و سناریویی عالی و حرفه ای بوده ایم در این نسخه نیز یک سطح جدید در بازی های ماجراجویی را نشان می دهد و زنی که قهرمان این داستان طولانی است به مکان های عجیب و غریب دنیا سفر کرده تا آنها را رای گیمرها به نمایش بگذارد و چه بسا در تمام نسخه های این بازی هر یک از این مکان ها با دقت باور نکردنی طراحی شده و به منظور نشان دادن مکان های جذاب جهان به طور کامل و واقع بینانه در بازی قرار داده شده است.


admin بازدید : 280 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

Mortal Kombat Komplete Edition-FLT | 8.8 GB

نسخه کم حجم BlakBox به پست افزوده شد

 

Mortal Kombat KE Cover دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC

 

به جرأت می توان گفت که سری بازی های Mortal Kombat یکی از پر طرفدارترین بازی های مبارزه ای هستند که تا کنون راهی بازار شده اند. اما متأسفانه این سری از بازی ها پس از کنسول Sega Genesis و از زمانی که به صورت ۳D درآمدند، دیگر نتوانستند به دوران شکوه خود بازگردند. هر چند که نسخه های نسل ششم کنسول ها (PS2-Xbox-GameCube) جزو عنوان های خوب این سری از بازی ها به حساب می آیند، اما باز هم نتوانستند به محبوبیت نسخه های کلاسیک دست پیدا کنند. حال پس از ساخت بازی ناامید کننده MK vs. DC Universe شاهد یک نسخه جدید از این سری از بازی ها هستیم. Mortal Kombat جدید آمده تا تمام ناکامی های گذشته را پشت سر بگذارد و دوباره خود را به عنوان سلطان سبک بازی های مبارزه ای معرفی کند.


admin بازدید : 634 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

%20%281%29 دانلود بازی the mark

توضیحات: بازی the mark یکی از زیباترین بازی های اکشن اول شخص در زمان خود می باشد. این بازی همچنین از داستان بسیار زیبایی برخوردار می باشد. داستان یازی بصورت جاسوسی است و شما باید در نقش دو مامور بازی کنید که در مراحل مختلف بازی نقش شما عوض خواهد شد. اگر طرفدار بازی های اول شخص جاسوسی هستید پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید….

admin بازدید : 41 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

 %281%29 دانلود بازی Fast and Furious Showdown

توضیحات:  Fast and Furious : Showdown – بازی مسابقه ای برگرفته از نسخه ششم فیلمی با همین عنوان است که هم اکنون نسخه ی PC آن نیز منتشر شده است و پلیرها می توانند نقش کاراکتری خود را بین راننده، تفنگدار، رزم آرا و شیطان صفت انتخاب کنند! وعده وعیدهای بسیار زیادی سازندگان تحویل بازیبازها داده اند. از جمله اینکه بازی دارای بهترین و قدرتمندترین ماشین های موجود در دنیاست و در بهترین لوکشین های دنیا مسابقات صورت می گیرد. این بازی از حالت های تک نفره ، ۲ نفره تیمی (Coop) و حالت چالشی (Challenge) بهره می برد. این بازی در حالی انتشار یافته است که تاریخ انتشار رسمی آن ۵روز دیگر یعنی ۲۲ می بوده و فیم این بازی که Fast and Furious 6 باشد در تاریخ ۶ ژوئن عرضه خواهد شد…

admin بازدید : 41 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم شهرک پرندگان، مخصوص کامپیوتر

Bird's Town PC Game

 

 

 

 

در بازی شهرک پرندگان (Bird's Town) ، شما وظیفه فرماندهی سایر پرنده ها را بر عهده دارید. و باید آنها را به خانه های امنی که در شهرک پرندگان وجود دارد هدایت کنید.

 

بازی Bird's Town در سبک بازی های فکری - فانتزی است. باید به پرندگان کمک کنید تا در کنار همنوعان خود قرار بگیرند و مسیر هایی که در بازی وجود دارد را به سلامت طی کنند.

 

در این بین، باید حواستان به گربه های بد جنس که میخواهند پرنده ها را شکار کنند هم باشد!

admin بازدید : 39 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)

Punisher review

داستان رنجش را تنها گلوله هایی میدانستند که در قلب دشمنانش مینشستند.روایت زندگی همیشه شادی نیست.گاهی روزگار مهره های شطرنجش را برای مات کردن تو میچیند.وقتی روزگار قلب تو را میشکند.وقتی با نگاهی به دور و اطراف خود میبینی که چیزی برای از دست دادن نداری.وقتی امید زندگی را از تو میگیرند.تنها و تنها یک چیز در فکر تو و در وجود تو متجلی میشود:”انتقام”

admin بازدید : 55 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)

Antichambers با وجود عرضه بازی های مختلف در انواع و اقسام سبک ها در طی یک سال ، اما هنوز با تعداد قابل توجهی از عناوین سبک معمایی روبه رونشدیم . بازی هایی که وقت بازیباز را برای حل معماهای ساده و پیچیده می گیرند و در پایان با ورود به معمای بعدی ، سختی دیگری را به وی هدیه می دهند . هر چند تعداد بازی هایی در سبک معمایی کم است ولی در طول یک سال ممکن است بازی بزرگ همچون Portal عرضه شود و خود را میان انبوهی از بازی ها بالا بکشد .

admin بازدید : 65 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)
images (1)

به تازگی شرکت DC یکی از خالقان بازی “بتمن:شهر ارکام” از نسخه ی ویژه بازی “بی عدالتی:خدایان در میان ما” که مخصوص کشور انگلستان می باشد رونمایی و معرفی کرد و طبق گفته های این شرکت قرار است این بسته ی ویژه, دقیقا همزمان با عرضه ی رسمی این عنوان در تاریخ ۱۹ اوریل سال ۲۰۱۳ فقط در انگلستان و مخصوص دو کنسول PS3,X360 عرضه شود.

admin بازدید : 44 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)
vaas_far_cry_3-wallpaper-1920x1080

داستان بازی Far Cry 3 از نیمه به بعد دچار تغییراتی شد که اندکی باعث ایجاد ابهامات در بازیباز گردید. Ubisoft Monteral برای کسانی که بازی را تمام کردند ابهامات داستانی را برطرف کرد.

(خطر اسپویل داستان ! کسانی که بازی را به اتمام نرساندند وارد ادامه مطلب نشوند.)

admin بازدید : 46 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)
tomb_raider_2013-wallpaper-2048x1152

Lara Croft هیچ وقت با کمیک ها غریبه نبوده است و تاکنون شاهد ۵۱ کمیک از بازی بین سال هایی ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۵بوده ایم. در حال حاضر هم Square Enix قصد دارد تا کمیک جدیدی در رابطه با ریبوت فرنچاینز Tomb Raider عرضه کند.

admin بازدید : 39 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)

 

 

gta-v-inside-364-600

 

طبق اعلام  یکی از تحلیلگران معروف یعنی Arvind Bhatia انتظار می رود که فروش طبیعی GTA V در سرتاسر جهان ۱۸ میلیون نسخه باشد و همچنین این عنوان مورد انتظار سودی ۲۳۰ میلیون دلاری را برای Take-Two به ارمغان بیاورد.

admin بازدید : 48 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)
god-of-war-ascension-kratos-280x80

 

 

سونی سرانجام بعد از مدت ها تصاویر جدیدی از بخش داستانی عنوان مورد انتظار God of War: Ascension را در جریان رویداد مطبوعاتی Stateside منتشر کرد که در این تصاویر زیبا کریتوس را آرام تر از همیشه مشاهده خواهیم کرد.

admin بازدید : 59 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (1)

 

 

 

 

کمپانی سونی یک بسته‌ی خاص از بازی «خدای جنگ: عروج» معرفی کرد. جزئیات این بسته شامل بازی اصلی، یک PS3 فوق اسلیم قرمز رنگ و پنج بازی منتشر شده در سری خدای جنگ خواهد بود. این بسته که همزمان با...

admin بازدید : 36 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)

مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرده است کنسول Xbox 360 تا به این لحظه در سرتاسر جهان ۷۵٫۹ میلیون دستگاه فروش داشته است. این خبر در اپدیت جدید لیست فروش کنسول در سایت رسمی مایکروسافت امده است و نشان دهنده این است که ۵٫۹ میلیون دستگاه بیشتر از خبر اعلام شده در تاریخ اکتبر ۲۰۱۲ فروخته است. شایعه شده است مایکروسافت در ماه مارس به طور رسمی از کنسول نسل بعد «ایکس باکس» رونمایی می کند, همینطور شایعه شده است شرکت بزرگ سونی که رقیب مایکروسافت در صنعت کنسول های بازی خانگی به حساب می اید در تاریخ ۲۰ فبریه از کنسول نسل بعد «پلی استیشن» یعنی PS4 رونمایی می کند.

admin بازدید : 50 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

دراین سری از مقلات  قصد داریم به شما خوانندگان عزیز بررسی مختصری از عناوینی که در سال جدید میلادی عرضه می گردندمعرفی سازیم.شاید نحسی عدد ۱۳ کار دست بازی سازان بده اما باید دید زور کدوم بیشتره

 

Watch Dogs

نمایی از بازی Watch Dogs

ناشر: Ubisoft

انتشار : اواخر ۲۰۱۳

Aidan Pierce که یکی از شخصیت های کلیدی بازی و هکری ماهر است را فردی خشن توصیف می‌کند که عقده کنترل و نظارت دیگران را دارد. ایدن توانایی هک و کنترل تمامی تکنولوژی‌های کامپیوتری شهر را دارد که این توانایی او را بسیار قدرتمند و خطرناک می‌سازد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگ چه طوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 80
  • بازدید سال : 1,278
  • بازدید کلی : 16,261